mandag den 25. marts 2013

Mit største ønske

Mit allerførste indlæg skal omhandle et emne, som er relevant for mig at komme ud med lige nu og her. Da jeg ikke pt er klar til at fortælle nogen om min kæreste og mit ønske, opretter jeg denne blog, hvor jeg kan komme ud med mine tanker, følelser, frustrationer osv.

Jeg har et brændende ønske om at blive gravid.

Min kæreste og jeg har haft samleje dagen inden min ægløsning og på dagen, hvorfor jeg nu håber på at jeg er en af de heldige, som bliver gravid første gang vi forsøger. - jeg har ikke som sådan haft nogen symptomer endnu, kun indbildske tror jeg.
Hvis jeg var gravid ville jeg i dag være i uge 2+2. Jeg har haft hård mave (hvilken jeg aldrig har) siden ægløsningen og dagen efter (i går) havde jeg en kort oplevelse da jeg var ude at handle, hvor jeg fik "jag/kramper" i min mave.

Samtidig med at jeg ønsker og håber på at jeg er gravid, følger der også en dårlig samvittighed med overfor mit arbejde, som jeg håber går væk meget snart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar